Infomomenten

Wil je graag kennis maken met de school en de sfeer komen opsnuiven? Dat kan op onze infodagen, openklasavonden en opendeurdag.

Infomomenten

Infovoormiddag 3 februari 2024 van 10u tot 11u

Op deze dag kunnen de ouders van nieuwe kleuters en leerlingen informatie krijgen over de school, een kijkje nemen in de klassen, ... . Gelieve ons te verwittigen als u op dit infomoment wilt langskomen via 016/55 11 34 of op directie.basisschool@sjca.be.

Wenst u meer informatie over het inschrijven van uw kind, ga dan via de homepage naar 'inschrijven'.

Indien u op deze dag niet aanwezig kan zijn, kan u afspraak maken via 016/55 11 34 of op directie.basisschool@sjca.be.

Openklasavonden instappertjes

Is uw kleuter van 2,5 jaar reeds ingeschreven in onze school dan kan u enkele weken voor de eerste schooldag van uw kind met hem/ haar een bezoekje brengen aan de klas en de juf. Zo is uw kind voorbereid voor deze grote dag. De data vindt u op de jaarkalender (homepage info jaarkalender). Hiervoor krijgt u vooraf nog een uitnodiging per mail.

Opendeurdag

Op deze dag gooien we met veel plezier onze deuren open en kunnen alle klassen bezocht worden.

Je kan een terrasje doen en voor de kinderen zijn er allerlei leuke activiteiten. Iedereen van harte welkom op zondag 26 mei van 14u tot 18u!