Contact

Hieronder vindt u onze contactgegevens. Mail, bel of spring gerust even binnen op het secretariaat, we helpen u graag verder.

Wenst u te solliciteren of hebt u interesse in een stageplaats? Gelieve ons dan te contacteren via mail.

Bereikbaarheid

Fietsstraat

De Bekaflaan is een fietsstraat, dit betekent dat motorvoertuigen maximum 30 km/u mogen rijden en geen fietsers mogen inhalen.

Auto

Wie zijn kinderen met de auto brengt, parkeert de wagen best op de parking aan de grote sporthal aan de overzijde van de school.

AANRADER: parkeer uw wagen op de parking Demervallei, in de buurt van de fiets- en wandelbrug "Demersprong". Via de rechteroever raakt u snel en veilig aan de zij-ingang van de school.

HOU HET VEILIG door rekening te houden met volgende afspraken:

• Geen kinderen afzetten langs de stoep op de Bekaflaan! Voor je het weet knalt er een fietser tegen een openzwaaiend autoportier of tegen je uitstappend kind, met alle gevolgen vandien!
  • De parking voor de oude sporthal is voorbehouden voor personeel. Tussen 7u30 en 16u30 worden andere gebruikers er geweerd (uitgezonderd kaarthouders), want dit brengt onnodig gerij met zich mee voor de schoolpoort waar tijdens de spitsuren honderden kinderen passeren!